Funnel
  • Etusivu
  • Palvelut
    • B2B-asiakkuuksien kasvattaminen
      • B2B-Asiakaskuuntelu
      • Win/Loss-analyysi
      • ABM – Account Based Insight & Marketing
    • B2B-asiakaskokemus
      • Asiakaspulssi
      • B2B-Asiakaskokemusmittaus
      • B2B-Asiakaskokemusmittauksen kehittäminen
      • Sidosryhmäkuuntelu ja -mittaus
    • B2B-markkinatutkimukset
      • B2B-Markkinakuuntelu
      • B2B-Markkinakartoitus
    • Valmennukset ja konsultointi
      • Erottautuminen ja kilpailuetu
      • Myynnin ja asiantuntijoiden valmennukset
  • Referenssit
  • Ajankohtaista
  • Blogit
  • Teemat
    • Asiakasarvo
    • Kilpailuetu
    • B2B-asiakaskokemus
    • B2B-asiakasymmärrys
    • B2B-segmentointi 
    • B2B-ekosysteemi
  • Yhteystiedot
  • in English
Valitse sivu

Tehot irti kansainvälisestä markkinointi- ja myyntiverkostosta

kesä 2, 2013 | Account Based Marketing (ABM), Asiakasarvo, Asiakasymmärrys / Customer Insight , B2B-myynti, Caset

 

Muutokset kansainvälisessä toimintaympäristössä ovat ohjanneet äänentoistolaitteisiin erikoistunutta Geneleciä uudistamaan markkinoinnin ja myynnin toimintamallejaan. Funnel valikoitui kumppaniksi uutta toimintamallia rakennettaessa. Kehitystyön keskiössä pidettiin Genelecin oman osaamisen ja resurssien entistä terävämpi ja tuloksellisempi hyödyntäminen. Käytäntöjen uudistamisen lisäksi kehitettiin henkilöstölle tehokkaampia ja myynnillisesti tuottavampia työtapoja. 

HAASTATELTAVANA

Siamäk Naghian
toimitusjohtaja

KIINNOSTUITKO?
Ota yhteyttä

Mika Rautiainen
CEO
p. 040 5200 301
mika.rautiainen@funnel.fi

TOTEUTUS:  Markkinoinnin ja myynnin toimintamallien uudistaminen

Markkinoinnin ja myynnin toimintamallia avaavaa analyysiä lähdettiin rakentamaan yhteistyössä Genelecin johdon ja avainhenkilöiden kanssa. Funnelin työryhmä tutustui laajaan tausta-aineistoon, joka tuki toiminnan kokonaisuuden analyysiä. Tulosten pohjalta koottiin kattava nykytilan kuvaus Genelecin markkinoinnin ja myynnin toimintatavoista, joka toimi pohjatyönä suosituksille.

Suositukset jaoteltiin kattamaan koko markkinoinnin ja myynnin putki vaihe vaiheelta. Uudet suositellut toimintamallit kokosivat Genelecin olemassa olevat vahvuudet sekä yhdistivät niihin uusia tehokkaita tekemisen tapoja. Lisäksi suosituksista nostettiin esiin kriittisimmät kehitysratkaisut: suositusten priorisointimalli auttaa Geneleciä kehityskohteiden valinnassa ja madaltaa kynnystä ottaa uusia toimintatapoja käyttöön.

Suurin hyöty projektista meille tulee käytäntöjen uudistamisesta ja oman henkilöstömme entistä tehokkaammista ja myynnillisesti tuottavammista työtavoista.
Siamäk Nighian

toimitusjohtaja, Genelec Oy

TULOKSET:  Työtapoihin tehokkuutta ja myynnillisyyttä

Genelec oli erittäin tyytyväinen projektin tuloksiin.
– Projektin suurin hyöty meille tulee käytäntöjen uudistamisesta ja oman henkilöstömme entistä tehokkaammista ja myynnillisesti tuottavammista työtavoista, toimitusjohtaja Siamäk Naghian kertoo.

Yhteistyötä jatketaan uuden toimintamallin jalkauttamisen parissa. Sisäisen jalkauttamisen ensimmäinen vaihe toteutetaan Genelecin globaalin myyntitiimin vuotuisessa tapaamisessa. Funnel osallistuu Genelecin myynnin suunnittelupäiville valmentajan ja asiantuntijan roolissa. Monen vuoden yhteistyö Genelecin kanssa jatkuu edelleen.

hanki uusia asiakkaita

GENELEC OY

Genelec Oy on omistautunut perustamisestaan, vuodesta 1978, saakka parantamaan studioiden äänentoistoa. Genelec on kansainvälisesti johtavassa asemassa tässä markkinasegmentissä. Asema on tulosta tiukasta sitoutumisesta tieteellisiin suunnitteluperiaatteisiin sekä tutkimus- että kehitystyössä. Ammattilaisten keskuudessa saatua kokemusta ja tietotaitoa hyödynnetään myös kotikäyttöön suunnatuissa malleissa, joiden suunnitteluperiaatteet noudattavat samaa tinkimätöntä laatua.Genelec on onnistunut luomaan vahvan brändin, jota arvostetaan maailmanlaajuisesti.

genelec.fi >>

Funnel somessa

  • SeuraaSeuraa
  • SeuraaSeuraa

Muita onnistumisiamme

Asiakaskuunteluilla ymmärrystä menestyksellisen yhteistyön kehittämiseen

Asiakaskuunteluilla ymmärrystä menestyksellisen yhteistyön kehittämiseen

Funnel | kesä 22, 2022 | Asiakaskokemus / CX, Asiakasymmärrys / Customer Insight , Caset

Funnel toteutti Siemensin talotekniikan palvelualueelle B2B-Asiakaskuunteluprojektin, joka selvitti, mitä arvoa asiakkaat kokevat Siemensin asiakkaina ja mitkä asiat heille ovat tärkeitä menestyksellisen yhteistyön kehittämiseksi Siemensin kanssa.

lue lisää
Funnel auttoi Firaa syventämään ja laajentamaan asiakasymmärrystään strategisella ja operatiivisella tasolla 

Funnel auttoi Firaa syventämään ja laajentamaan asiakasymmärrystään strategisella ja operatiivisella tasolla 

Funnel | helmi 14, 2022 | Asiakasymmärrys / Customer Insight , Caset

Rakennusliike Fira halusi vahvistaa ymmärrystään asiakkaiden kokemasta arvosta sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Yhteistyö koostui Firan asiakastyytyväisyysdatan tulosten analysoinnista ja sen jälkeen toteutetuista asiakaskuunteluista.  

lue lisää
Pilvipalveluiden turvallisuus ja oma osaaminen puhuttavat suomalaisia ja ruotsalaisia yrityksiä 

Pilvipalveluiden turvallisuus ja oma osaaminen puhuttavat suomalaisia ja ruotsalaisia yrityksiä 

Funnel | helmi 8, 2022 | Asiakasymmärrys / Customer Insight , Caset, Ekosysteemit

Teimme jo kolmatta kertaa suuren pilvitutkimuksen Amazon Web Servicesin (AWS) kumppaniekosysteemille, jonka tavoitteena oli selvittää suurten ja keskisuurten yritysten pilvipalveluiden käyttöä.

lue lisää
Asiakaskuunteluilla ymmärrystä menestyksellisen yhteistyön kehittämiseen

Asiakaskuunteluilla ymmärrystä menestyksellisen yhteistyön kehittämiseen

Funnel | kesä 22, 2022 | Asiakaskokemus / CX, Asiakasymmärrys / Customer Insight , Caset

Funnel toteutti Siemensin talotekniikan palvelualueelle B2B-Asiakaskuunteluprojektin, joka selvitti, mitä arvoa asiakkaat kokevat Siemensin asiakkaina ja mitkä asiat heille ovat tärkeitä menestyksellisen yhteistyön kehittämiseksi Siemensin kanssa.

lue lisää
Funnel auttoi Firaa syventämään ja laajentamaan asiakasymmärrystään strategisella ja operatiivisella tasolla 

Funnel auttoi Firaa syventämään ja laajentamaan asiakasymmärrystään strategisella ja operatiivisella tasolla 

Funnel | helmi 14, 2022 | Asiakasymmärrys / Customer Insight , Caset

Rakennusliike Fira halusi vahvistaa ymmärrystään asiakkaiden kokemasta arvosta sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Yhteistyö koostui Firan asiakastyytyväisyysdatan tulosten analysoinnista ja sen jälkeen toteutetuista asiakaskuunteluista.  

lue lisää
Pilvipalveluiden turvallisuus ja oma osaaminen puhuttavat suomalaisia ja ruotsalaisia yrityksiä 

Pilvipalveluiden turvallisuus ja oma osaaminen puhuttavat suomalaisia ja ruotsalaisia yrityksiä 

Funnel | helmi 8, 2022 | Asiakasymmärrys / Customer Insight , Caset, Ekosysteemit

Teimme jo kolmatta kertaa suuren pilvitutkimuksen Amazon Web Servicesin (AWS) kumppaniekosysteemille, jonka tavoitteena oli selvittää suurten ja keskisuurten yritysten pilvipalveluiden käyttöä.

lue lisää
Lue kaikki case-tarinamme
Höyläämötie 7
00380 Helsinki
+ 358 50 454 3350
info@funnel.fi
LinkedIn logo Facebook logo

AJANKOHTAISTA

Asiakasarvo - mitä se on ja miksi se on tärkeää?
Kartoitukset
Caset
Blogi

FUNNEL

Palvelumme
Yhteystiedot
Avoimet työpaikat
Asiakkaamme
Tietosuojaseloste

Aiheita

Account Based Marketing (ABM) Asiakasarvo Asiakaskokemus / CX Asiakasymmärrys / Customer Insight  Asiakkuudenhoito B2B-markkinointi B2B-myynti Ekosysteemit Funnel kartoittaa In English Kartoitus Ura Funnelissa Yritysmarkkinan tila

Tutkimushaastateltavalle

Dialogi asiakkaamme asiakkaan, eli sinun, kanssa on tärkeä tekijä asiakkaamme tarjoaman palvelun kehittämisessä ja asiakastyytyväisyyden parantamisessa. Osallistumalla haastatteluumme pääset kehittämään myös sinulle tarjottavia palveluja ja tuotteita.

Lue lisää

  • Facebook
  • Twitter
  • RSS
© Funnel 2.0 Oy
Sivustomme käyttää evästeitä käyttökokemuksen parantamiseksi ja kävijäliikenteen tilastointiin. Lue lisää
EvästeasetuksetHyväksy kaikki
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT