Funnel on toteuttanut hankinta- ja palvelukokemuksen mittaamista tarkastelevan kartoituksen loppuvuoden 2017 aikana. Kartoituksessa selvitetään toteuttavatko B2B-palveluntarjoajat ja -kumppanit asiakaskokemuksen ja palvelukokemuksen mittausta ja miten mittaaminen vaikuttaa palvelu- ja hankintakokemuksen kehittämiseen. Kartoituksessa lähestytään mittaamista myös käänteisesti ja selvitetään asiakkaiden omia käytänteitä ja tahtotilaa toteuttaa mittaamista itse. Haastattelut on tehty useilla toimialoilla.

EDIT: Kartoitus on jo ladattavissa ja laajempi tulosraportti tilattavissa Yritysmarkkinan tila –sivulta 

Jos haluat lisätietoja kartoituksesta tai raportin tilaamisesta, ota yhteyttä: tiina.veijanen@funnel.fi tai 040 7492 819.

TUTUSTU FUNNELIN TEKEMIIN KARTOITUKSIIN >>