Kartoitus: Asiakaskokemuksen mittaamisen nykykäytännöt 2018

Funnel on toteuttanut hankinta- ja palvelukokemuksen sekä asiakaskokemuksen mittaamista tarkastelevan kartoituksen loppuvuoden 2017 aikana.

Kartoituksessa selvitetään toteuttavatko B2B-palveluntarjoajat ja -kumppanit asiakaskokemuksen ja palvelukokemuksen mittausta ja miten mittaaminen vaikuttaa näiden kokemusten kehittämiseen ja mielikuvaan palveluntarjoajista.

Kartoituksessa lähestytään mittaamista myös käänteisesti ja selvitetään asiakkaiden tahtotilaa ja omia käytänteitä toteuttaa mittaamista itse niin palveluntarjoajiin tai toimittajiin päin kuin oman organisaation sisällä.

Tausta

Kartoituksessa on haastateltu puhelimitse 50 hankinta-, liiketoiminta- ja tietohallintojohdon edustajaa useilla toimialoilla Suomessa. Raportin ensimmäisessä osassa keskitytään asiakaskokemuksen mittaamiseen ja sen nykykäytänteisiin. Raportin toinen osa painottuu hankinta- ja palvelukokemuksen mittaamiseen ekosysteemissä.


Halutessasi laajemman tulosraportin, olethan yhteydessä omaan Funnelin yhteyshenkilöösi tai Joona Rautiaiseen, joona.rautiainen@funnel.fi tai 050 574 1353.

Tilaa kartoitus

* vaadittu

MRK Funnel Oy käyttää tietojasi asiakasviestintään ja uutiskirjeeseen liittyvissä yhteydenotoissa. Emme jaa tietojasi ulkopuolisille tai tuki sähköpostiasi jatkuvalla viestivirralla.

Voit peruuttaa tilauksen milloin tahansa napsauttamalla linkkiä sähköpostien alatunnisteessa. Voit tutustua tietosuojakäytäntöihimme kotisivuillamme tai ottaa yhteyttä osoitteeseen info[at]funnel.fi.

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp’s privacy practices here.

MRK Funnel Oy

Funnel on B2B-myynnin asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen keskittynyt asiantuntijaorganisaatio. Kasvatamme asiakkaidemme myyntiä ja asiakkuuksia sekä parannamme johtamisen käytäntöjä ja toimintamalleja. Toimintamme pohjaa asiakkaiden kuunteluun, asiakkaan äänen hyödyntämiseen sekä kertyneen asiakas- ja markkinaymmärryksen tulkintaan ja käyttöön.

Muita kartoituksiamme