Kartoitus: Asiakaskokemuksen mittaamisen nykykäytännöt 2018
Funnel on toteuttanut hankinta- ja palvelukokemuksen sekä asiakaskokemuksen mittaamista tarkastelevan kartoituksen loppuvuoden 2017 aikana.
Kartoituksessa selvitetään toteuttavatko B2B-palveluntarjoajat ja -kumppanit asiakaskokemuksen ja palvelukokemuksen mittausta ja miten mittaaminen vaikuttaa näiden kokemusten kehittämiseen ja mielikuvaan palveluntarjoajista.
Kartoituksessa lähestytään mittaamista myös käänteisesti ja selvitetään asiakkaiden tahtotilaa ja omia käytänteitä toteuttaa mittaamista itse niin palveluntarjoajiin tai toimittajiin päin kuin oman organisaation sisällä.
Tausta
Kartoituksessa on haastateltu puhelimitse 50 hankinta-, liiketoiminta- ja tietohallintojohdon edustajaa useilla toimialoilla Suomessa. Raportin ensimmäisessä osassa keskitytään asiakaskokemuksen mittaamiseen ja sen nykykäytänteisiin. Raportin toinen osa painottuu hankinta- ja palvelukokemuksen mittaamiseen ekosysteemissä.
Halutessasi laajemman tulosraportin, olethan yhteydessä omaan Funnelin yhteyshenkilöösi tai Joona Rautiaiseen, joona.rautiainen@funnel.fi tai 050 574 1353.
Funnel 2.0 Oy
Funnel on B2B-myynnin asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen keskittynyt asiantuntijaorganisaatio. Kasvatamme asiakkaidemme myyntiä ja asiakkuuksia sekä parannamme johtamisen käytäntöjä ja toimintamalleja. Toimintamme pohjaa asiakkaiden kuunteluun, asiakkaan äänen hyödyntämiseen sekä kertyneen asiakas- ja markkinaymmärryksen tulkintaan ja käyttöön.
Funnel somessa
Muita kartoituksiamme
Kartoitus: Myynnin muutokset korona-ajan Suomessa
Haastattelimme suomalaisten B2B-yritysten myynnistä vastaavia johtajia. Kysyimme, miten korona-aika on muuttanut myynnin hitratea, myynnin johtamista ja mittareita. Lataa raportti ja lue lisää.
Kartoitus: Poikkeustilan vaikutuksia yritysten arkeen Suomessa
Haastattelimme maalis-huhtikuussa johtotehtävissä työskenteleviä henkilöitä. Kysyimme heiltä, miten COVID-19 on vaikuttanut heidän työarkeensa.
Opas: Mitä on ABM?
Oppaamme selventää, mitä tarkoittaa Account Based Marketing ja millaisia hyötyjä ja haasteita ABM:n hyödyntämisessä on. Lataa kopiosi nyt!
Kartoitus: Myynnin muutokset korona-ajan Suomessa
Haastattelimme suomalaisten B2B-yritysten myynnistä vastaavia johtajia. Kysyimme, miten korona-aika on muuttanut myynnin hitratea, myynnin johtamista ja mittareita. Lataa raportti ja lue lisää.
Kartoitus: Poikkeustilan vaikutuksia yritysten arkeen Suomessa
Haastattelimme maalis-huhtikuussa johtotehtävissä työskenteleviä henkilöitä. Kysyimme heiltä, miten COVID-19 on vaikuttanut heidän työarkeensa.
Opas: Mitä on ABM?
Oppaamme selventää, mitä tarkoittaa Account Based Marketing ja millaisia hyötyjä ja haasteita ABM:n hyödyntämisessä on. Lataa kopiosi nyt!