Account Based Marketing (ABM) strategisesti tärkeiden B2B-kumppanuuksien kasvattamisessa

Toteutamme kartoitusta suomalaisten keskisuurten ja suurten yritysten ABM-toimintatavan hyödyntämisen tasosta ja maturiteetista.

Account Based Marketing on toimintatapa, jolla lisäät asiakkaidesi tietämystä ja mielenkiintoa palveluitasi, tuotteitasi ja osaamistasi kohtaan ja parannat näin mahdollisuuksiasi myynnissä ja/tai asiakaspidossa. Tämän nyt tehtävän ABM-kartoituksen toteutusaikatauluna on talvi 2019. Tulokset ovat suunnitellusti valmiina helmikuussa 2020, ja kartoitukseen osallistuneet saavat käyttöönsä tästä tehdyn laajan tulosraportin veloituksetta. Osallistu siis ABM-kartoitukseemme!

Halutessasi osallistua ABM-kartoitukseen, olethan yhteydessä omaan Funnelin yhteyshenkilöösi tai Joona Rautiaiseen, joona.rautiainen@funnel.fi tai 050 574 1353 .

TILAA MATERIAALIT:

→ Materiaalit ovat tilattavissa helmikuussa 2020

MRK Funnel Oy

Funnel on B2B-myynnin asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen keskittynyt asiantuntijaorganisaatio. Kasvatamme asiakkaidemme myyntiä ja asiakkuuksia sekä parannamme johtamisen käytäntöjä ja toimintamalleja. Toimintamme pohjaa asiakkaiden kuunteluun, asiakkaan äänen hyödyntämiseen sekä kertyneen asiakas- ja markkinaymmärryksen tulkintaan ja käyttöön.

Muita kartoituksiamme