Opas: Mitä on ABM?
Toteutimme kartoituksen suomalaisten keskisuurten ja suurten yritysten ABM-toimintatavan hyödyntämisen tasosta ja maturiteetista.
Account Based Marketing -toimintatavalla lisäät asiakkaidesi tietämystä ja mielenkiintoa palveluitasi, tuotteitasi ja osaamistasi kohtaan ja parannat näin mahdollisuuksiasi myynnissä ja/tai asiakaspidossa. Lataa opas veloituksetta!
Jos haluat kuulla lisää ABM-palvelustamme, ota yhteyttä toimitusjohtajaamme Mika Rautiaiseen, mika.rautiainen@funnel.fi tai 040 5200 301 .
Funnel 2.0 Oy
Funnel on B2B-myynnin asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen keskittynyt asiantuntijaorganisaatio. Kasvatamme asiakkaidemme myyntiä ja asiakkuuksia sekä parannamme johtamisen käytäntöjä ja toimintamalleja. Toimintamme pohjaa asiakkaiden kuunteluun, asiakkaan äänen hyödyntämiseen sekä kertyneen asiakas- ja markkinaymmärryksen tulkintaan ja käyttöön.
Funnel somessa
Muita kartoituksiamme
Kartoitus: Myynnin muutokset korona-ajan Suomessa
Haastattelimme suomalaisten B2B-yritysten myynnistä vastaavia johtajia. Kysyimme, miten korona-aika on muuttanut myynnin hitratea, myynnin johtamista ja mittareita. Lataa raportti ja lue lisää.
Kartoitus: Poikkeustilan vaikutuksia yritysten arkeen Suomessa
Haastattelimme maalis-huhtikuussa johtotehtävissä työskenteleviä henkilöitä. Kysyimme heiltä, miten COVID-19 on vaikuttanut heidän työarkeensa.