Opas: Mitä on ABM?

Toteutimme kartoituksen suomalaisten keskisuurten ja suurten yritysten ABM-toimintatavan hyödyntämisen tasosta ja maturiteetista.

Account Based Marketing -toimintatavalla lisäät asiakkaidesi tietämystä ja mielenkiintoa palveluitasi, tuotteitasi ja osaamistasi kohtaan ja parannat näin mahdollisuuksiasi myynnissä ja/tai asiakaspidossa. Funnelin oma ABM-kartoitus toteutettiin vuoden 2019 aikana. Tulokset ovat nyt valmiina ja ladattavissa käyttöönne, ja kartoitukseen osallistuneet ovat saaneet sähköpostiinsa tämän raportin jo aiemmin. Lataa opas veloituksetta!

Jos haluat kuulla lisää ABM-palvelustamme ota yhteyttä Joona Rautiaiseen, joona.rautiainen@funnel.fi tai 050 574 1353 .

Funnel 2.0 Oy

Funnel on B2B-myynnin asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen keskittynyt asiantuntijaorganisaatio. Kasvatamme asiakkaidemme myyntiä ja asiakkuuksia sekä parannamme johtamisen käytäntöjä ja toimintamalleja. Toimintamme pohjaa asiakkaiden kuunteluun, asiakkaan äänen hyödyntämiseen sekä kertyneen asiakas- ja markkinaymmärryksen tulkintaan ja käyttöön.

Funnel somessa

Muita kartoituksiamme