Funnel ryhtyi tukemaan kotimaista CHS Groupia heidän kasvumarkkinoinnissaan ja brändityössään.  

 CHS on kasvava suomalainen huolinta- ja logistiikkayhtiö, jolla on takanaan suuren yrityksen osto ja kahden logistiikkabrändin fuusio. Funnelin tehtävä on auttaa uudistuvaa yhtiötä kulttuurin muutoksessa sekä käytännön markkinointitoimenpiteiden tekemisessä. 

– Funnelin no nosense -lähestyminen toiminnan kehittämiseen ja markkinoinnin tekemiseen vakuutti meidät jo ensi tapaamisesta alkaen. Olemme saaneet konkreettista apua jo ennen sopimusten allekirjoittamista, kommentoi CHS Air&Sea:n toimitusjohtaja Juha Harjula. 

Yhteistyöllä CHS Group tavoittelee aiempaa parempaa tunnettuutta kilpaillulla huolinta- ja logistiikkakentällä ja syvällistä pureutumista olemassaolevien asiakkaiden tarpeisiin. Yritysoston myötä CHS:stä on tullut Suomen kolmanneksi suurin kotimainen huolinta-alan yhtiö. 

– Onnistumme myös hankalissa tilanteissa toimittamaan asiakkaillemme heidän tilauksensa ja toimimaan luotettavana kumppanina. Haluammekin kuulla, miten olemme asiakkaiden näkökulmasta onnistuneet, ja mitä voisimme vielä kehittää, Harjula sanoo. 

Funnelin toimitusjohtaja Mika Rautiainen on kiitollinen CHS Groupin luottamuksesta. 

– On erittäin mielekästä lähteä yhdessä alusta alkaen miettimään CHS:n brändiä, tekemistä ja asiakaskokemusta. Näin laaja yhteistyö on varmasti syvän kumppanuuden alku, Rautiainen sanoo. 

chsgroup