Kartoitus: Poikkeustilan vaikutuksia yritysten arkeen Suomessa
Poikkeustila on epäilemättä vakava paikka isolle osalle yrityksistä Suomessa. Monelle alalle se on tuonut jo suuria muutoksia muun muassa lomautusten muodossa. Kartoituksemme tulokset osoittavat, että suurin osa yrityksistä on tällä hetkellä vielä uudelleenorientoitumisen vaiheessa eli niin sanotussa ”shokin jälkeisessä reaktiovaiheessa”, jossa selvitetään poikkeustilan vaikutusta omaan liiketoimintaan sekä laaditaan toimenpidesuunnitelmaa äkkinäiseen toimintaympäristön muutokseen.
Funnel haastatteli maalis-huhtikuussa 2020 Suomessa johtotehtävissä työskentelevää henkilöä ja kysyi heiltä, miten COVID-19 aiheuttama poikkeustilanne on vaikuttanut heidän työarkeensa. Haastateltavat edustavat useita toimialoja, muun muassa valmistavaa teollisuutta, logistiikkaa, ravitsemusalaa, telekommunikaatiota, vakuutus- ja rahoitusalaa, rakennusalaa ja media-alaa.
Funnel 2.0 Oy
Funnel on B2B-myynnin asiakaskokemuksen mittaamiseen ja kehittämiseen keskittynyt asiantuntijaorganisaatio. Kasvatamme asiakkaidemme myyntiä ja asiakkuuksia sekä parannamme johtamisen käytäntöjä ja toimintamalleja. Toimintamme pohjaa asiakkaiden kuunteluun, asiakkaan äänen hyödyntämiseen sekä kertyneen asiakas- ja markkinaymmärryksen tulkintaan ja käyttöön.
Funnel somessa
Muita kartoituksiamme
Kartoitus: Myynnin muutokset korona-ajan Suomessa
Haastattelimme suomalaisten B2B-yritysten myynnistä vastaavia johtajia. Kysyimme, miten korona-aika on muuttanut myynnin hitratea, myynnin johtamista ja mittareita. Lataa raportti ja lue lisää.
Opas: Mitä on ABM?
Oppaamme selventää, mitä tarkoittaa Account Based Marketing ja millaisia hyötyjä ja haasteita ABM:n hyödyntämisessä on. Lataa kopiosi nyt!
Kartoitus: Myynnin muutokset korona-ajan Suomessa
Haastattelimme suomalaisten B2B-yritysten myynnistä vastaavia johtajia. Kysyimme, miten korona-aika on muuttanut myynnin hitratea, myynnin johtamista ja mittareita. Lataa raportti ja lue lisää.
Opas: Mitä on ABM?
Oppaamme selventää, mitä tarkoittaa Account Based Marketing ja millaisia hyötyjä ja haasteita ABM:n hyödyntämisessä on. Lataa kopiosi nyt!