Mikä on asiakasarvo ja miksi se on tärkeää?

Asiakasarvo kuvaa sitä, millaista arvoa B2B-asiakas kokee saavansa kanssanne toimimisesta. Asiakasarvo voi olla mitattavaa, kuten kasvaneita tuottoja ja kustannusten laskua, tai tunnepitoista, kuten ajan ja vaivan säästämistä ja miellyttävää, luottamukseen perustuvaa yhteistyötä.

Uusimmat julkaisut

Hyvä myyjä, villasukissa?

Hyvä myyjä, villasukissa?

Etätapaamisiin siirtymisen myötä B2B-myyjät tarvitsevat uudenlaisia työkaluja asiakkaan hereillä pitämiseen virtuaalisissa tapaamisissa. Tuoreen kartoituksemme mukaan kuitenkin vain harva yritys on panostanut verkossa toimiviin myyntitapoihin.

lue lisää

Me kartoitimme:

Opas: Mitä on ABM?

Opas: Mitä on ABM?

Oppaamme selventää, mitä tarkoittaa Account Based Marketing ja millaisia hyötyjä ja haasteita ABM:n hyödyntämisessä on. Lataa kopiosi nyt!

lue lisää