

Mikä on asiakasarvo ja miksi se on tärkeää?
Asiakasarvo kuvaa sitä, millaista arvoa B2B-asiakas kokee saavansa kanssanne toimimisesta. Asiakasarvo voi olla mitattavaa, kuten kasvaneita tuottoja ja kustannusten laskua, tai tunnepitoista, kuten ajan ja vaivan säästämistä ja miellyttävää, luottamukseen perustuvaa yhteistyötä.
Uusimmat julkaisut
Asiakaskokemus tuo B2B-brändisi teoriasta käytäntöön
B2B-asiakaskokemus muodostuu valtavan monesta osatekijästä, ja kaiken keskiössä on asiakkaan saama arvo. Miten brändinne tekemä arvolupaus realisoituu asiakkaalle?
Tekijöidensä tuntuinen työpaikka – 2020 tarjosi tilan uudistumiselle
Kulunut vuosi 2020 on ollut monelle ja monella tapaa koettelemus. Mutta erikoiset olosuhteet ovat tarjoilleet osalle myös hienoja mahdollisuuksia. Olemme Funnelissa saaneet olla näiden jälkimmäisten onnekkaiden joukossa.
Hyvä myyjä, villasukissa?
Etätapaamisiin siirtymisen myötä B2B-myyjät tarvitsevat uudenlaisia työkaluja asiakkaan hereillä pitämiseen virtuaalisissa tapaamisissa. Tuoreen kartoituksemme mukaan kuitenkin vain harva yritys on panostanut verkossa toimiviin myyntitapoihin.
Me kartoitimme:
Kartoitus: Myynnin muutokset korona-ajan Suomessa
Haastattelimme suomalaisten B2B-yritysten myynnistä vastaavia johtajia. Kysyimme, miten korona-aika on muuttanut myynnin hitratea, myynnin johtamista ja mittareita. Lataa raportti ja lue lisää.
Kartoitus: Poikkeustilan vaikutuksia yritysten arkeen Suomessa
Haastattelimme maalis-huhtikuussa johtotehtävissä työskenteleviä henkilöitä. Kysyimme heiltä, miten COVID-19 on vaikuttanut heidän työarkeensa.
Opas: Mitä on ABM?
Oppaamme selventää, mitä tarkoittaa Account Based Marketing ja millaisia hyötyjä ja haasteita ABM:n hyödyntämisessä on. Lataa kopiosi nyt!