Mikä on asiakasarvo ja miksi se on tärkeää?
Asiakasarvo kuvaa sitä, millaista arvoa B2B-asiakas kokee saavansa kanssanne toimimisesta. Asiakasarvo voi olla mitattavaa, kuten kasvaneita tuottoja ja kustannusten laskua, tai tunnepitoista, kuten ajan ja vaivan säästämistä ja miellyttävää, luottamukseen perustuvaa yhteistyötä.
Uusimmat julkaisut
Tunteella ja taidolla – eli tunteiden merkityksestä B2B-kaupankäynnissä
Vaikka ajattelisimmekin olevamme erittäin rationaalisia päätöksentekijöitä, tunteet vaikuttavat silti myös yritysmaailmassa.
Miten arvolupaus lunastetaan?
Kun arvolupaus on määritelty, asiakasarvotyö on vasta alkumetreillä: määritelty arvolupaus pitäisi myös lunastaa.
Mitä ekosysteemit ovat ja mitä ne vaativat toimiakseen?
Jotta ekosysteemi saadaan ylipäätään toimimaan, tarvitsee se osapuolten välistä luottamusta, joka puolestaan saavutetaan avoimuudella.
Me kartoitimme:
Kartoitus: Myynnin muutokset korona-ajan Suomessa
Haastattelimme suomalaisten B2B-yritysten myynnistä vastaavia johtajia. Kysyimme, miten korona-aika on muuttanut myynnin hitratea, myynnin johtamista ja mittareita. Lataa raportti ja lue lisää.
Kartoitus: Poikkeustilan vaikutuksia yritysten arkeen Suomessa
Haastattelimme maalis-huhtikuussa johtotehtävissä työskenteleviä henkilöitä. Kysyimme heiltä, miten COVID-19 on vaikuttanut heidän työarkeensa.
Opas: Mitä on ABM?
Oppaamme selventää, mitä tarkoittaa Account Based Marketing ja millaisia hyötyjä ja haasteita ABM:n hyödyntämisessä on. Lataa kopiosi nyt!