parempaa myyntiä Asiakas­ymmärryksellä

Funnel auttaa kehittymään laadullisen tiedon avulla. Lähtökohtana on aina ensin ymmärryksen kasvattaminen ja sen tuoman oivalluksen myötä asiakkaamme myynnin lisääminen.

Asiakkaamme asiakkaan ääni on usein avain kehittymiselle. Olemmekin asiantuntijoita puhelinhaastatteluilla ja digitaalisilla mittauksilla tehtävissä kartoituksissa ja niiden tulkinnoissa. Taitonamme on löytää ja tunnistaa vaikeastikin haettava tieto.

Teemme myös omia katsauksia markkinaymmärryksen lisäämiseksi Yritysmarkkinan tila -kartoitussarjassa. Näiden tulosten tiivistelmät on kaikkien vapaasti ladattavissa ja laajemmat raportit omaan käyttöön tilattavissa.

Yritysmarkkinan tila

Haluamme nähdä ja näyttää yritysmarkkinan tilan eri näkökulmia. Toteuttamiemme kartoitusten tiivistelmäraportit on mahdollista tilata veloituksetta omaan käyttöön. Voit halutessasi saada myös kartoituksen laajemman raportin olemalla yhteydessä Joona Rautiaiseen, joona.rautiainen@funnel.fi, p. 050 574 1353.

Kerrothan myös jos haluat osallistua uusiin kartoituksiimme.

Opas: Mitä on ABM?

Opas: Mitä on ABM?

Oppaamme selventää, mitä tarkoittaa Account Based Marketing ja millaisia hyötyjä ja haasteita ABM:n hyödyntämisessä on. Lataa kopiosi nyt!

lue lisää

Haluatko osallistua kartoituksiimme?

Kerro toimialasi, asemasi ja mielenkiinnon kohteesi. Me katsomme kartoituksen, jossa tietosi ja mielipiteesi pääsee oikeuksiinsa.

Uusimmat blogit