CX Pulse

CX Pulse on Funnelin ylläpitämä B2B-asiakas- ja ostokokemuksen benchmark-alusta. Meillä on vahva asiantuntemus asiakaskokemuksen mittaamisesta B2B-markkinassa. Kokemuksemme myötä olemme havainneet kasvavan tarpeen laajemmalle vertailudatalle. Halusimme vastata tähän tarpeeseen tarjoamalla yrityksille luotettavaa, reaaliaikaista tietoa eri toimialojen asiakaskokemuksesta.

Kiinnostuitko?

Käytä muutama minuutti arvioidaksesi palveluntarjoajasi tuottamaa asiakas- ja/tai ostokokemusta! Vastaamalla kyselyyn saat pääsyn jatkuvasti kehittyvään englanninkieliseen online-raporttiin*. Siitä näet, miten miten eri toimialat suoriutuvat asiakaskokemuksen saralla.

Halutessasi voit myös tilata veloituksetta räätälöidyn raportin, josta näet, miten omat kokemuksesi vertautuvat muiden kokemuksiin.

*) Online-raportti julkaistiin toukokuussa 2019 ja sitä päivitetään jatkuvasti. Kevään 2019 aikana annetut vastaukset muodostavat pohjan raportin vertailutiedolle.

Jaa asiakas- ja ostokokemuksesi säännöllisesti ja kutsu myös yhteistyökumppanisi mukaan yhteisöön. Mitä enemmän arvioita on, sitä kattavampaa myös data on.

Liittyminen CX Pulse -yhteisöön on ilmaista. Liittymällä saat: 

  • Pääsyn jatkuvasti päivittyvään ajantasaiseen tietoon B2B-asiakaskokemuksesta
  • Mahdollisuuden nähdä, miten muut ovat arvioineet omia kumppaneitaan sinun toimialallasi 
  • Mahdollisuuden vertailla miten yhteistyö toimittajasi kanssa vertautuu suhteessa muihin 
  • Säännöllisiä päivityksiä, hyödyllisiä näkemyksiä ja online-raportin CX Pulse -yhteisöstä 

Osallistu kyselyyn ja liity CX Pulse -yhteisöön >>