Kartoitamme puhelinhaastatteluin
Keräämme tietoa kartoituksiimme pääasiassa puhelinhaastatteluilla. Tehtävät kartoitukset voivat liittyä asiakkaidemme toimeksiantoihin tai omiin selvityksiimme.
Asiakaskokemuksen mittaaminen
Yritykset kehittävät toimintaansa ja asiakastyytyväisyyttä asiakaskokemuksen mittaamisella. Me keräämme tietoa usein puhelinhaastatteluilla. Haastattelut tehdään lyhyinä 10 minuutin kysymyspatteristoina tai pidempinä noin 30 minuutin keskusteluina.
Dialogi asiakkaamme asiakkaan, eli sinun, kanssa on tärkeä tekijä asiakkaamme tarjoaman palvelun kehittämisessä ja sen synnyttämän asiakastyytyväisyyden parantamisessa. Osallistumalla haastatteluumme pääset kehittämään myös sinulle tarjottavia palveluja ja tuotteita. Voit myös tutustua tietosuojaselosteeseemme yksityisyyttäsi askarruttavissa kysymyksissä.
MARKKINAYMMÄRRYKSEN KASVATTAMINEN
Tuotaessa markkinoille uutta tuotetta tai kohdennettaessa palveluja uudelle toimialalle sitä koskeva uusi markkina on hyvä selvittää. Me haastattelemme asiakkaamme potentiaaliset asiakkaat ja toteutamme markkinatutkimuksen heidän puolestaan. Mielipiteelläsi pystyt näin ollen vaikuttamaan siihen, mitä ja miten uutta palvelua tai tuotetta jatkossa löydät markkinoilta.
FUNNELIN OMAT KARTOITUKSET
Haluamme nähdä yritysmarkkinan tilan eri näkökulmista. Siksi teemme myös omia tutkimuksia oman ja muiden ymmärryksen kasvattamiseksi. Toteuttamiemme tutkimusten raportit on mahdollista tilata veloituksetta omaan käyttöön.
HALUATKO OSALLISEKSI KARTOITUSTEN TEKOON?
Olemme myös kiinnostuneita tietämään, jos sinä haluat tulevaisuudessa olla osallisena uusien kartoitustemme teossa ja ymmärryksen laajentamisessa.
Osallistumalla kartoituksiimme saat raportin käyttöösi heti sen valmistuttua.
Olemme asiantuntijoita laadukkaiden haastattelujen teossa ja analysoinnissa
vastaajaa
eri maata
eri kieltä
eri maanosaa
Miten henkilötietojani käsitellään?
Tietojesi käsitteleminen turvallisesti on ykkösprioriteettimme haastatteluissa. Voit tutustua tietojen käsittelyyn tarkemmin rekisteriselosteestamme.
Kunnioitamme yksityisyyttäsi kaikissa tilanteissa. Nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi sekä muut henkilötietosi käsitellään yksityisyydensuojan edellyttämällä tavalla.
Nauhoitamme osan haastattelupuheluista. Tallenteet tuhotaan välittömästi litteroinnin jälkeen. Säilytämme vastausdataa ainoastaan toimeksiannon ajan, jonka jälkeen tuhoamme kaiken hallussamme olevan datan.
Funnelilla olevat tiedot on suojattu asiattomalta pääsyltä tietoihin ja laittomasti tapahtuvalta hävittämiseltä, muuttamiselta, luovuttamiselta, siirtämiseltä taikka muulta laittomalta käsittelyltä. Suojaus on järjestetty teknisesti, hallinnollisesti, sähköisesti sekä tietoturvatoimintojen osalta turvaamaan kaikkia antamiasi tietoja.
Haastatteluissa/kartoituksissa annetut tiedot säilytetään niin kauan kuin on tarpeen kartoitusprojektien hoitamiseksi. Vanhentuneet ja tarpeettomat tiedot poistetaan.
Pidätämme oikeuden muuttaa näitä käyttöehtoja ilman etukäteisilmoitusta sekä muuttaa ja muunnella tämän sivuston sisältöä.
Yrityksen tietosuoja
Olemme läpikäyneet EU-tietosuoja käyttöönotto-ohjelman (GDPR), jolla olemme varmistaneet toimintamme olevan GDPR-säännösten mukaista. Tämä kattaa kaikkien järjestelmien, rekisterien, sidosryhmäyhteistyön (haastateltavat, henkilökunta, asiakkaat sekä yhteistyökumppanit), prosessien sekä tietoturvan läpikäynnin, riskiarvioinnin, toimintatapojen luomisen, koulutuksen ja dokumentoinnin.
Rekisterilähteemme
Voinko vastata anonyymisti?
Halutessasi voit vastata anonyymisti kartoituksiimme. Tällöin luovutamme asiakkaillemme tiedot edustamastasi yrityksestä ilman yksilöityjä henkilötietojasi.