Funnelin palvelut

Tavoitteenamme on aina asiakkaamme myynnin lisääminen. Olipa kyse uusien asiakkaiden hankinnasta, nykyisten asiakkuuksien vahvistamisesta tai muuten toimintamallien parantamisesta, autamme siihen vaadittavan ymmärryksen kasvattamisessa ja toiminnaksi jalkauttamisessa. Toimintamme pohjaa asiakkaidemme asiakkaiden kuunteluun, asiakkaan äänen hyödyntämiseen sekä kertyneen asiakasymmärryksen tulkintaan ja käyttämiseen. Siksi jokainen asiakkaamme saa tilanteeseensa sopivaa, heille räätälöityä palvelua.

Hanki uusia asiakkaita

Haluat voittaa B2B-kauppoja ja lisätä myyntiäsi. Haluat löytää uusia asiakkaita ja uusia markkinoita, tietää keneen ottaa yhteyttä ja millä teemoilla lähestyä. Funnelin tarjonnasta löydät useita palveluja, joilla vahvistamme uusasiakashankintaasi.

Vahvista nykyisiä asiakkuuksiasi

Haluat nopeuttaa kauppaa B2B-asiakkaittesi kanssa. Haluat ymmärtää asiakkaitasi, kuulla heidän äänensä ja tarpeensa. Haluat kehittää myyntiä ja liiketoimintaasi asiakkaitasi kuunnellen. Tutustu Funnelin tarjontaan asiakkuuksien kehittämisessä.

Palvelut B2B-kehittämisen joka vaiheeseen

OIVALLA – TOTEUTA – JOHDA

Kartoittamamme tieto lisää asiakas- ja markkinaymmärrystäsi. Oivallat sen avulla B2B-liiketoimintasi kehittämisen suunnan. Autamme sinua näiden muutosten johtamisessa ja toteuttamisessa asiakkaidesi asiakaskokemuksen parantamiseksi ja myyntisi lisäämiseksi.

"Laadukas tuotanto, tehokas raportointi ja avoin pääsy lopputuloksiin on todella loppuun mietitty. Miten ikinä me Postin henkilöt haluamme datan kanssa painia, se löytyy napin takaa."

- Petri Marttila, asiakkuusjohtaja, Posti -

"Funnelin asiantuntijat kuuntelivat meitä ja osasivat miettiä kokonaisuutta meidän näkökulmasta. Tässä palveluliiketoiminnan maailmassa uskon, että Funnelin palveluista hyötyisivät lähes kaikki."

- Taina Koskinen, strateginen johtaja, Citrus -

"Yhteistyö on kasvattanut huomattavasti käytettävissäni olevan työvoiman määrää. On tärkeää, että Funnelilla pystytään oppimaan asiat nopeasti, silloin ohjaaminen ei vie ekstra-aikaa. "

- Viivi Kylämä, markkinointipäällikkö, Metsä Wood -

"Funnel on oppinut nopeasti Tiedon toimintatavat ja päässyt sitä kautta sisään tekemiseen. Alkujaan yksittäisen työntekijän tukemisesta lähtenyt toiminta on laajentunut nopeasti uusiin suuntiin."

- Jani Hyppönen, Sales and Marketing Executive, Tieto -

"Ammatillisesti Funnel on hyvä. He tekevät hyviä tulkintoja, ovat päässeet nopeasti – vähillä palavereilla – meidän bisnekseen sen verran sisään, että kysymykset ja ajatukset ovat meidän maailmasta. "

- Mikko Tammihovi, aluejohtaja, Telinekataja -

nostoja Räätälöidyistä palveluista

Toimimme aina asiakkaidemme tarpeista lähtien, kunnioittaen ja ymmärtäen heidän liiketoimintansa luonnetta ja erityistarpeita. Siksi palvelumme räätälöidään aina tilauksen mukaan. Olemme valmiiksi koonneet palvelukokonaisuuksia, jotka voivat auttaa sinua tunnistamaan tarpeesi. Aina on hyvä ottaa yhteyttä ja keskustella omasta tilanteesta ja oman palvelukokonaisuuden rakentamisesta.

Account Based Marketing

Haluat vahvistaa kumppanuutta ja lisätä myyntiä tärkeän asiakkaasi kanssa. Kartoittamamme tieto auttaa sinua tuntemaan asiakkaasi. Me autamme sinua valitsemaan teemat ja kohdentamaan viestisi oikeanlaisena, oikeille päättäjille, oikeaan aikaan, oikeissa kanavissa. Sen jälkeen myös asiakkaasi tuntee hyvin sinut. Lue lisää

Asiakaskokemus

Haluat lisätä myyntiä olemassa oleville asiakkaillesi tai haluat parantaa asiakastyytyväisyyttä ja syventää asiakassuhdetta. Asiakaskokemuksen tutkiminen ja kehittäminen voidaan aloittaa luomalla uudet mittaristot tai voimme kehittää vakiintuneita, käytössäsi olevia asiakaskokemuksen mittaamisen toimintamalleja ja työkaluja. Lue lisää

Asiakasymmärrys

Haluat parantaa B2B-liiketoimintaasi – kysy oikean suunnan askelmerkit nykyisiltä tai potentiaalisilta asiakkailtasi. Olivatpa haasteesi uuden toimialan valloittamisessa, tuoteportfoliossa, myynnin toimissa, markkinoinnin sisällössä tai johtokäytänteissä, asiakasymmärrystä rakentamalla ja markkinaa kartoittamalla saat vastaukset kysymyksiisi. Paranna myyntiäsi markkinakartoitusten avulla. Lue lisää

PALVELUKOKEMUKSEN JA EKOSYSTEEMIN MITTAAMINEN

Haluat erottautua markkinasta parhailla kumppaneilla ja innostuneella tiimillä. Funnelin kehittämällä mallilla saat 360-asteen näkymän yhteistyön vahvuuksiin ja kehitystarpeisiin sekä kuulet asiakkaasi palautteen palvelustasi.

Malliin sisältyvä mittaristo, CX-Indeksi, antaa kokemusperäisen
laadullisen palautteen määrämuotoisena ja helposti vertailtavana raporttina.

Lue lisää