Funnelin palvelut
B2B-markkinatutkimukset
Kartoittamamme tieto lisää ymmärrystäsi, ja oivallat liiketoimintasi kehittämisen suunnan. Ymmärrät enemmän asiakkaastasi, markkinasta ja omasta organisaatiostasi. Autamme sinua muutosten toteuttamisessa ja asiakkaidesi asiakaskokemuksen parantamisessa. Oivallat, miten pääset vaikuttamaan asiakkaan päätöksentekoon.
B2B-asiakkuuksien kasvattaminen
Meille on tärkeää, että tekemiemme kartoitusten ja analyysien herättämät oivallukset eivät jää vain raportteihin. Autamme haastekohtien luovimisessa, liittyivätpä ne ylipäätään toimintamallien uudistamiseen tai johonkin yksittäiseen toiminnan kehittämiskohtaan ja toteuttamiseen.
B2B-asiakaskokemus
Voimme toteuttaa asiakaskokemuksen kartoituksen, jonka avulla saat hyvin käsityksen siitä, miten asiakkaasi voivat ja miten he kokevat kumppanuutenne. Rakennamme mittaamisen ja tiedolla johtamisen toimintamallin silloin, kun sitä ei vielä ole.
Valmennukset ja konsultointi
Intohimomme on tuottaa oivalluksia ja käyttää niitä asiakkaiden liiketoiminnan kehittämiseen. Koulutamme asiakkaidemme myyntitiimejä ja autamme heitä luomaan ja selventämään heidän arvolupauksia ja myyntiviestejä. Kanssamme asiakkaamme löytävät kilpailuedun ja erottuvat markkinoistaan.
B2B-markkinatutkimukset
Kartoittamamme tieto lisää ymmärrystäsi, ja oivallat liiketoimintasi kehittämisen suunnan. Ymmärrät enemmän asiakkaastasi, markkinasta ja omasta organisaatiostasi. Oivallat esimerkiksi asioita, jotka liittyvät organisaationne työtapoihin, työkaluihin ja asiakasymmärrykseen. Autamme sinua muutosten toteuttamisessa ja asiakkaidesi asiakaskokemuksen parantamisessa. Oivallat, miten pääset vaikuttamaan asiakkaan päätöksentekoon.
B2B-asiakkuuksien kasvattaminen
Meille on tärkeää, että tekemiemme kartoitusten ja analyysien herättämät oivallukset eivät jää vain raportteihin. Haluamme niiden johtavan myös käytännön toimiin ja liiketoimintasi parantamiseen. Autamme haastekohtien luovimisessa, liittyivätpä ne ylipäätään toimintamallien uudistamiseen tai johonkin yksittäiseen toiminnan kehittämiskohtaan ja toteuttamiseen. Sparraamme johtoa ja valmennamme asiantuntijoista ja myyjistä asiakaslähtöisempiä ja myynnillisempiä.
B2B-asiakaskokemus
Voimme toteuttaa asiakaskokemuksen kartoituksen, jonka avulla saat hyvin käsityksen siitä, miten asiakkaasi voivat ja miten he kokevat kumppanuutenne. Kartoituksen avulla saat vinkkejä asiakastyytyväisyyden parantamiseen ja asiakassuhteen syventämiseen. Rakennamme mittaamisen ja tiedolla johtamisen toimintamallin silloin, kun sitä ei vielä ole.
Valmennukset ja konsultointi
Intohimomme on tuottaa oivalluksia ja käyttää niitä asiakkaiden liiketoiminnan kehittämiseen. Koulutamme asiakkaidemme myyntitiimejä ja autamme heitä luomaan ja selventämään heidän arvolupauksia ja myyntiviestejä. Autamme myös suunnittelemaan ja kehittämään uutta liiketoimintaa, prosesseja ja palveluja. Kanssamme asiakkaamme löytävät kilpailuedun ja erottuvat markkinoistaan. Palvellaksemme asiakkaitamme käytämme myös verkostoja ja ekosysteemejä.