B2B-asiakkuuksien kasvattaminen

Viiden tähden palvelua myyntitiimeille: tunnistamme oikeat päättäjät ja heidän motiivinsa sekä löydämme asiakkaidenne strategiset kehityshankkeet ja tavan, kuinka sovittaa ne tarjontaanne.

B2B-asiakkuuksien kasvattamisen palvelut tukevat myyjiä, Key Account Managereja tai kokonaisia asiakkuustiimejä tunnistamaan, vaikuttamaan, erottautumaan sekä vakuuttamaan asiakkaiden päätöksentekijät ja vaikuttajat.

Autamme asiakkuustiimejä kehittämään toimintaansa B2B-asiakaskuunteluiden avulla, ja tarjoamme työkaluja asiakasdialogin parantamiseen. Analysoimme voitettuja tai hävittyjä myyntihankkeita, ja kerrytämme tietoa parhaista ja huonoimmista myynnin käytännöistä. Tätä tietoa hyödynnämme myös myös myyntitiimien valmentamisessa ja koulutuksessa.

Tuemme asiakkaitamme suurkaupoissa ja strategisissa asiakkuuksissa Account Based Insight & Marketing -palveluillamme.

Tavoitteenamme on olla asiakkaidemme luotettu kumppani kaikissa B2B-asiakkuuksien kasvattamiseen liittyvissä tarpeissa.

Lue case: B2B-Asiakaskuuntelut asiakaskeskeisen strategian toteutumisen tukena >>

Lue case: Nopea vahvistus strategiatyöhön asiakaskuunteluiden avulla >>