Myynnin ja asiantuntijoiden valmennukset
Myynnin ja asiantuntijoiden valmennukset ovat aina räätälöityjä asiakkaamme tarpeisiin. Asetamme valmennuksillemme mittarit, joiden avulla niin me kuin asiakkaamme voi seurata valmennusten hyödyllisyyttä.
Hyödynnämme valmennuksissamme asiakkaan ääntä: heidän toiveitaan, tarpeitaan ja pyyntöjään teille, valmennettaville. Viesti on vaikuttavampi, kun se tulee asiakkaalta, eikä vain myyntijohdolta myyjille.
Asetamme aina valmennuksiemme vaikuttavuudelle mittarit, joiden avulla me sekä asiakkaamme voimme arvioida valmennusten hyödyllisyyttä. Myynnin valmennuksissa mittarit voidaan sitoa esimerkiksi euroihin, ja asiantuntijoiden valmennuksissa mittarit linkittyvät aktivitteetteihin.
B2B-myynnin ja asiantuntijoiden valmennukset ovat aina asiakkaidemme tarpeisiin ja tilanteeseen räätälöityjä. Myynnin valmennuksessa voimme keskittyä prosessiin, toimintamalleihin tai esimerkiksi asiakkuustiimien sisäisen kommunikoinnin parantamiseen.
Asiantuntijoita valmennamme usein myynnillisyyteen. Emme siis pyri muuttamaan asiantuntijoita myyjiksi, vaan nostamme esiin lisää asiakaskeskeistä palveluasennetta. Voimme keskittyä viestintään, vuorovaikutukseen tai luottamuksen rakentamiseen.
Valmennukset voidaan toteuttaa perinteisenä luokkahuonevalmennuksena tai online-valmennuksina. Toteutamme online-valmennukset Teams– tai Zoom–sovellusten avulla.
Valmentajina toimivat kokeneet myynnin, liiketoimintaymmärryksen ja asiakaskokemuksen ammattilaiset. Ota meihin yhteyttä, keskustellaan tarpeistanne yhdessä!
Funnel on sparrauskumppani, joka todella ymmärtää liiketoimintaamme. Tämä on hyödyllistä ja toisaalta välttämätöntä, jotta keskusteluista tulee syvällisiä. Lisäksi heiltä saadut ehdotukset työkaluille ja esimerkit niiden käytöstä ovat tarpeeksi konkreettisia.