Case Tradenomit: Järjestömaailma kaipaa asiakasymmärrystä siinä missä yritysmaailmakin

Tradenomit toteutti jäsentutkimuksen parantaakseen asiakasymmärrystään ja on erittäin tyytyväinen tuloksiin.

Miten lanseerata uusi tuote? B2B-markkinakartoitus Media Pocketin tukena

Toteutimme B2B-markkinakartoituksen Suomessa ja Ruotsissa Media Tailorin uudelle mediatiedostojen hallintatyökalulle Media Pocketille.

Yhteistyön kaksisuuntainen mittaaminen tarjoaa MTV:lle apua B2B-kumppanuuksissa

MTV halusi saada kumppaneiltaan syväluotaavaa palautetta ja kehittää sen avulla yhteistyötä. B2B-asiakaskokemuksen mittaaminen kertoo yhteistyön nykytilan.

Asiakas on paras kertoja

Kokemuksemme ja osaamisemme levittäytyy monelle toimialalle.

Asiakkaamme ovat tyypillisesti kasvua tavoittelevia palvelu- ja ratkaisumyyntiorganisaatioita. Lisäksi palvelemme myyntiorganisaatioita, jotka myyvät jakelutiekanavien kautta.

Tutustu asiakkaidemme case-tarinoihin – tutustu meihin.

Tyytyväisiä asiakkaitamme

  • Aditro
  • Arrow
  • Asiakastieto
  • Attido
  • Citrus
  • CA Technologies
  • Datacenter
  • E2
  • E21
  • Fennia
  • Genelec
  • Finanssi-Kontio
  • Granlund
  • Grant Thornton
  • Lupapiste
  • MediaTailor
  • Metsä Wood
  • Nordcloud
  • MTV
  • OpusCapita
  • OtavaMedia
  • PEAB
  • Pohjola
  • Posti
  • Sarlin
  • ST1
  • Solita
  • Stalatube
  • Steveco
  • Telinekataja
  • Tieto
  • Tradenomiliitto TRAL ry
  • Treston
  • YIT

Tutustu menestys­tarinoihimme